52 توصیه طلایی برای بازاریابی دیجیتال (بخش چهارم)
52 توصیه طلایی برای بازاریابی دیجیتال (بخش چهارم)
یک شنبه 15 اسفند 1400 ساعت 15:38 | بازدید : 143 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

37. آن دسته از اطلاعات مخاطبینی را که فکر می کنید برایتان مفید است مورد بررسی قرار دهید تا نتیجه های خوبی از آن بگیرید!

 نکته مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که شما باید سعی کنید تا آن دسته از اطلاعاتی را مربوط به مخاطبین است و فکر می کنید برایتان مفید است مورد بررسی قرار دهید تا با استفاده از این اطلاعات بتوانید نتیجه گیری های لازم را بکنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار را می توان جز یکی از بخش های مهم کار دانست. به عبارت دیگر وقتی که شما این توانایی را داشته باشید که اطلاعاتی را که مربوط به مخاطبین است و فکر می کنید به دردتان می خورد مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید شانس بیشتری برای این خواهید داشت که در کار بازاریابی محتوایی موفق شوید. علت این موضوع این است که محتوایی که شما می خواهید تولید کنید تا حد زیادی بستگی به این دارد که قرار است با چه افرادی در ارتباط باشید. به عنوان مثال در صورتی که شما با جامعه مردانی در ارتباط هستید که بین سن 18 تا 23 سالگی قرار دارند می توانید انتظار داشته باشید که با جمع آوری کردن این اطلاعات بتوانید استراتژی هایی را برای خودتان داشته باشید که استفاده کردن از این استراتژی ها می تواند به شما کمک کند تا کار را بهتر انجام دهید.

38.  هرگز تسلیم نشوید!

 نکته مهم دیگری که در این زمینه باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید هرگز تسلیم نشوید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام ندادن این کار می تواند نتیجه هایی بسیار نامطلوب برای شما داشته باشد. به عبارت دیگر در صورتی که شما احساس کنید که نباید هرگز تسلیم شوید می توانید خودتان را در برابر هر مشکلی که در این زمینه برایتان ایجاد شد ایمن نمایید. در حقیقت افرادی که فکر می کنند برای این کار نیازی به داشتن اراده زیادی ندارند افرادی هستند که شانس کمتری برای موفقیت نسبت به افرادی دارند که به این شکل فکر نمی کنند. ممکن است فکر کنید که کار شروع کردن یک تجارت می تواند یک کار دشوار باشد. البته این موضوع درست است ولی نباید اهمیت کار بازاریابی نیز دست کم بگیرید. به عبارت دیگر بازاریابی کردن نیز باید به همان اندازه برای شما دشوار باشد که کار آغاز کردن یک تجارت دشوار است. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار با استفاده از اراده و همچنین علم داشتن به این که شما هرگز نباید در کارتان تسلیم شوید می تواند همچنین به شما کمک کند تا کار را به شیوه بهتری انجام دهید. شما باید تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید در اتفاقاتی که برایتان می افتد تسلیم نشوید و این موضوع باید یکی از کلیدی ترین موضوعاتی باشد که در کار بازاریابی به آن توجه می کنید.

39. به عنوان یک بازاریاب، اگر درکی از مفهوم SEO نداشته باشید؛ کلاهتان پس معرکه است!

 نکته مهم دیگری که شما باید در این زمینه به آن توجه کنید این است که شما به عنوان یک فردی که قرار است کار بازاریابی را انجام دهد در صورتی که درکی از مفهوم SEO نداشته باشید بدون تردید کلاهتان پس معرکه است! به عبارت دیگر این روزها دیگر هیچ تجارتی را نمی توانید پیدا کنید که درکی از این مفهوم نداشته باشد. وقتی که شما یک تجارت را به راه می اندازید باید حتما به این نکته نیز توجه کنید که تولید کردن یک تجارت دارای مبانی مخصوصی است و یکی از مهم ترین این مبانی این است که شما بدانید که وب سایت مورد نظر خودتان را چگونه در میان وب سایت های دیگر جلو بیندازید. به عبارت دیگر، وقتی که وب سایت شما در موتورهای جستجوگر وارد می شود قرار است که تحت الگوریتم هایی، از میان تعداد بسیار زیادی از این موتورهای جستجوگر، وب سایت شما انتخاب شود. از این رو باید تمام تلاش خودتان را بکنید که تا جایی که می توانید کاری کنید که وب سایت شما در میان وب سایت های دیگری که مورد جستجو قرار گرفته اند در رده بندی های بالاتری قرار بگیرد. این کار می تواند به شما کمک کند تا شانستان را برای موفقیت در کار به میزان بسیار زیادی افزایش دهید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند همچنین به شما کمک کند تا تعداد مخاطبین و مشتریان خودتان را به میزان بسیار زیادی افزایش دهید چون در این حالت تعداد افرادی که به عنوان بازدیدکنندگان از وب سایت شما دیدن می کنند خیلی بیشتر می شوند و بنابراین شما شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت.

40. همیشه در حال یادگیری باشید!

 یک نکته مهم دیگری که شما باید در این زمینه به آن توجه داشته باشید این است که شما باید سعی کنید تا همیشه در حال یاد گرفتن چیزهای جدید باشید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه تحقیق می کنند بر این باورند افرادی که به جای این که فکرک نند همه چیز را یاد گرفته اند سعی کنند تا همیشه چیزهای جدیدی را از دیگران یاد بگیرند افرادی هستند که احتمال موفقیتشان نسبت به دیگران بیشتر است. به عبارت دیگر شما در این حالت می توانید انتظار داشته باشید که از تمام منابعی که در این زمینه وجود دارد (چه منابعی که فکر می کنید می تواند مرتبط با کارتان باشد و چه منابعی که به نظر شما هیچ رابطه ای با کارتان ندارند ولی نکاتی به شما می گویند که فکر می کنید به کارتان می آیند) چیزهای جدیدی یاد بگیرید و همین موضوع می تواند به شما کمک کند تا شانستان را برای موفقیت به میزان بسیار بسیار بیشتری افزایش دهید. از این رو توصیه می شود به عنوان یک فرد بازاریاب همیشه در حال یاد گرفتن چیزهای جدید باشید.

41. برای بازاریابی خودتان یک پیام مشخص تعیین کنید!

 نکته دیگری که شما باید حتما به آن توجه کنید این است که باید سعی کنید تا برای تجارت خودتان یک پیام مشخص تعیین کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است تجارت هایی که این کار را انجام می دهند تجارت هایی هستند که شانس بسیار بیشتری برای موفقیت نسبت به تجارت هایی هستند که این کار را نمی کنند. به عبارت دیگر در صورتی که شما بتوانید برای تجارت خودتان یک پیام مشخص درنظر بگیرید و سعی کنید تا تمام فرآیند بازاریابی را بر اساس این پیام مشخص کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانس بیشتری برای موفقیت نسبت به زمانی دارید که چنین پیامی ندارید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که انجام دادن این کار می تواند باعث شود که شما نسبت به تجارت خودتان و همچنین نسبت به کارهایی که قرار است در این تجارت انجام دهید یک دیدگاه مناسب داشته باشید و داشتن این دیدگاه مناسب می تواند به شما کمک کند تا به میزان بیشتری در کارتان موفق شوید. وقتی که شما برای تجارتتان و برای کارهایی که قرار است در رابطه با بازاریابی انجام دهید مشخص می کنید که پیامتان چیست می توانید انتظار داشته باشید که بقیه کارها نیز بر این اساس به یک شکل منطقی انجام می شود. از این رو تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید به این شکل کار کنید.

42. در مدت زمان کمتری، محتوای بیشتری تولید کنید!

 نکته مهم دیگری که در این رابطه باید به آن توجه داشته باشید این است که در صورتی که می خواهید یک تجارت مناسب داشته باشید که بتوانید به خوبی کار بازاریابی را در آن انجام دهید یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که سعی کنید تا جایی که می توانید در زمان کمتری، محتوای بیشتری تولید کنید. تحقیقات نشان می دهد که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانستان را برای این که تعداد مخاطبین بیشتری داشته باشید افزایش دهید. به عبارت دیگر در صورتی که شما بتوانید محتوای جدیدی تولید کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که تعداد افراد بیشتری تجارت شما را ببینند افزایش پیدا می کند و همین موضوع می تواند به شما کمک کند تا دیگران را بهتر جذب کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا به تولید کردن محتوای خیلی غنی در مدت زمان کوتاه عادت کنید و این کار می تواند به میزان بسیار زیادی به نفع شما شود به این دلیل که هنگامی که می خواهید کار بازاریابی را انجام دهید در حقیقت شما با یکی از مهم ترین چالش هایی که در این زمینه وجود دارد یعنی چالش زمانی روبرو می شوید و از این طریق می توانید به راحتی به میزان زیادی در مدت زمان خودتان صرفه جویی کنید.

43. سعی کنید درک درستی از پروسه رده بندی وب سایت ها داشته باشید!

 یک نکته مهم دیگری که شما باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که باید به پروسه رده بندی که وب سایت هایی مانند وب سایت گوگل دارند توجه کنید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما این پروسه ها را مورد توجه قرار می دهید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت بیشتر شود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا کار بازاریابی را انجام دهند افرادی هستند که می توانند کاری کنند که وب سایتشان در میان وب سایت های دیگری که در این زمینه وجود دارد در رده بندی بالاتری قرار داشته باشد. این در صورتی است که افرادی که این کار را نمی کنند و هیچ اطلاعی نسبت به این که پروسه رده بندی چگونه کار می کند ندارند افرادی هستند که شانس کمتری برای موفقیت در این زمینه دارند. شما باید بدانید که برای این که شما بتوانید وب سایت خودتان را در میان وب سایت های مختلف در رده بندی بالاتری قرار دهید نیازمند این هستید که عوامل زیادی را مورد مطالعه قرار دهید و با توجه به این مطالعات بدانید که کدامیک از پارامترها را باید رعایت کنید تا وب سایتتان در رده بندی بالاتری قرار داشته باشد. به عبارت دیگر شما باید سعی کنید تا جایی که می توانید اطلاعاتی در این زمینه را بدست آورید برای این که به شما کمک کند تا یک استراتژی SEO موفقیت آمیزی را برای تجارتتان مشخص کنید.

44. همیشه روش های بازاریابی خودتان را قبل از اجرا کردن مرور کنید!

 نکته مهم دیگری که شما باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید همیشه روش هایی را که با استفاده از آن ها بازاریابی می کنید مرور کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. به عبارت دیگر وقتی که شما سعی می کنید تا شیوه های مختلفی را که به عنوان یک تجارت برای کار بازاریابی مورد استفاده قرار می دهید قبل از این که انجام دادید مرور کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت بیشتر می شود. نکته مهم دیگری که شما باید حتما در این رابطه به آن توجه کنید این است که این کار را باید بعد از انجام بازاریابی هم انجام دهید. به عبارت دیگر در بسیاری از موارد شما می توانید بعد از این که از یک روش برای بازاریابی خودتان استفاده کردید سعی کنید تا این روش را از نظر میزان اثربخشی که می تواند داشته باشد مورد بررسی قرار دهید و همین موضوع می تواند به شما کمک کند تا میزان موفقیتتان در کار را افزایش دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که مرور و بررسی کردن روش های مختلف بازاریابی می تواند دنیای جدیدی را به روی شما باز کند و به شما کمک کند تا کار بازاریابی را بهتر انجام دهید.

45. برای محتوایی که تولید می کنید یک "استراتژی تولید محتوایی" مناسب ایجاد کنید!

 یک نکته مهم دیگری که در زمینه بازاریابی محتوایی وجود دارد این است که شما باید سعی کنید تا برای محتوایی که تولید می کنید یک استراتژی مناسب برای بازاریابی محتوایی داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت در زمینه های مختلف بازاریابی داشته باشید. تحقیقات انجام گرفته همچنین به این نتیجه رسیده است افرادی که سعی می کنند تا کار بازاریابی دیجیتالی را به این شکل انجام دهند افرادی هستند که می توانند با بررسی کردن محتوایی که قرار است تولید کنند مشخص کنند که چه نوع محتوایی می تواند محتوای بهتری برای تولید کردن باشد و بنابراین می توانند با استفاده از این روش شانس خودشان را برای موفقیت افزایش دهند. شما باید به هنگام تولید کردن این محتوا برای بازاریابی محتوایی به کارهایی که دیگران انجام می دهند نیز توجه کنید. به عبارت دیگر شما باید بررسی کنید که دیگران و افرادی که به شکل محتوایی بازاریابی می کنند از چه روش هایی استفاده می کنند. این افراد و تجارت ها چه کارهایی انجام میدهند برای این که بتوانند محتوایی را که تولید می کنند جذاب تر کنند و چگونه می توانند با مخاطبین بهتر ارتباط برقرار کنند و شما نیز سعی کنید تا همین کارها را انجام دهید. فراموش نکنید که انجام دادن این کار ممکن است نیاز به صرف زمان و هزینه زیادی باشد ولی شما باید سعیتان را بکنید که این بخش از کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید چون بخش بسیار مهمی است.

بخش پنجم: توصیه هایی درباره فروش

 46. در ابتدا فروش را برای تعداد معدودی از افراد انجام دهید!

 اولین نکته ای در زمینه فروش باید به آن توجه کنید این است که فروش را باید برای تعداد معدودی در ابتدا انجام دهید برای این که به این نتیجه برسید که کاری که انجام می دهید مناسب است. درغیر این صورت ممکن است اگر شما کار فروش را برای تمام افرادی که مشتریان و مخاطبین شما محسوب می شوند با استفاده از همان استراتژی های اولیه انجام دهید ممکن است مشکلاتی برایتان ایجاد شود. به عنوان مثال ممکن است در کار فروش شما ایراداتی بوجود بیاید و در صورتی که شما نتوانید این ایرادات را برطرف کنید کارتان دشوارتر و دشوارتر شود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این فروش به شیوه ای که در ابتدا برای افراد معدودی انجام شود می تواند به شما کمک کند تا شانستان را برای موفقیت به میزان بسیار زیادی افزایش دهد و بنابراین در صورتی که شما به این شکل کار فروش را انجام دهید می توانید شانستان را به میزان زیادی بیشتر کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این استراتژی یکی از بهترین و مناسب ترین استراتژی هایی است که شما می توانید برای فروش داشته باشید.

47. سعی کنید "اعتماد" مخاطبین را جلب کنید!

 نکته مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که شما باید تمام تلاش خودتان را بکنید که تا جایی که می توانید اعتماد مخاطبین را به سمت خودتان جلب کنید. این موضوع خیلی مهم است و می تواند تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت کار شما به عنوان بازاریاب داشته باشد. شما باید تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید یک شرایطی را برای مخاطبین ایجاد کنید که آن ها بتوانند به میزان زیادی به شما اعتماد کنند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است افرادی که سعی می کنند تا به این شیوه کار کنند افرادی هستند که می توانند در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی از مخاطبین و مشتریان را به سمت و سوی خودشان بکشانند. شما نباید این موضوع را فراموش کنید که یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید انجام دهید برای این که میزان فروشتان را بیشتر کنید این است که سعی کنید تا کاری کنید که مخاطبین و افرادی که فکر می کنید این امکان وجود دارد که در آینده مشتریان شما شوند شما را قبول داشته باشند و به شما اعتماد کنند. در صورتی که شما به این افراد اعتماد نداشته باشید نمی توانید انتظار داشته باشید که آن ها بتوانند برای شما مخاطبینی مناسب باشند. همچنین در صورتی که می خواهید مخاطبین شما تبدیل به مشتریانی وفادار برای شما شوند بهترین کار این است که سعی کنید تا جایی که می توانید اعتمادشان را جلب کنید و کاری کنید که به شما اعتماد کنند.

48. کمپین های بازاریابی مناسبی را تشکیل دهید!

 نکته مهم دیگری که شما باید حتما در این رابطه به آن توجه کنید این است که سعی کنید تا برای خودتان کمپین هایی تشکیل دهید که کار بازاریابی را انجام می دهند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که وجود چنین کمپین هایی می تواند تاثیر مثبت بسیار مناسبی بر روی کار شما داشته باشد و شما با انجام دادن این کار می توانید کیفیت کار خودتان را به میزان بسیار زیادی افزایش دهید. در صورتی که فکر می کنید انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند حتما سعی کنید تا از افراد دیگری هم که در این زمینه تخصص داشته اند کمک بگیرید. دانشمندان و متخصصانی که در این زمینه کار می کنند فکر می کنند در صورتی که شما بخواهید برای خودتان کمپین های بازاریابی مناسبی داشته باشید یکی از بهترین کارهایی که می توانید در این زمینه انجام دهید این است که سعی کنید تا با کمک گرفتن از دیگران برای خودتان کمپین هایی ایجاد کنید که بتوانید با استفاده از این کمپین ها شانستان را برای موفقیت بیشتر کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته همچنین نشان داده است که بدون داشتن یک کمپین مناسب برای بازاریابی شانس شما برای این که بتوانید در این کار موفق شوید کمتر و کمتر می شود و در بسیاری از موارد ممکن است شما دیگر اصلا شانسی برای انجام این کار نداشته باشید.

49. با مخاطبین و مشتریان خودتان دوست شوید!

 شما به عنوان فردی که می خواهد کار بازاریابی را انجام دهد باید سعی کنید تا با مخاطبین و مشتریان خودتان دوست شوید. این کار می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت کار شما داشته باشد و می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا به میزان بیشتری اعتماد به نفس پیدا کنید. وقتی که شما با افرادی که قرار است برای آن ها بازاریابی کنید دوست می شوید می توانید انتظار داشته باشید که این افراد هم به عنوان یک دوست به شما اعتماد کنند و همین اعتماد باعث می شود که تعداد افرادی که تبدیل به مخاطبین و مشتریان شما می شوند افزایش پیدا می کند. این در صورتی است که اگر این کار را انجام ندهید شانس شما برای موفقیت کمتر و کمتر می شود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا به میزان بیشتری فروش داشته باشید چون در این حالت آن ها به جای این که شما را صرفا به عنوان یک فروشنده ببینند شما را به عنوان یک دوست می بینند و همین موضوع باعث می شود که شما بتوانید شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. از این رو سعی کنید تمام تلاشتان را برای داشتن دوستانی به این شکل بکنید.

50. فراموش نکنید برای این که یک پروسه موفق برای بازاریابی داشته باشید نیاز به تلاش زیادی دارید!

 بسیاری از افراد هستند که فکر می کنند برای این که یک تجارت را ایجاد کنند نیاز به تلاش زیادی دارند ولی در صورتی که بخواهند کار بازاریابی را انجام ندهند نیاز به تلاش زیادی ندارند! این افراد سخت در اشتباه می باشند! به عبارت دیگر شما برای این که یک تجارت را ایجاد کنید نیاز به این دارید که به میزان زیادی تلاش کنید ولی در صورتی که بخواهید کار بازاریابی را انجام دهید نیازی به تلاش زیادی دارید که ممکن است نتوانید آن را انجام دهید چون فکر کنید که نیازی به این میزان تلاش نیست و بنابراین شکست بخورید! بنابراین می توان گفت یکی از عوامل مهمی که در بسیاری از موارد ممکن است باعث شود شما برای انجام دادن کارهای مرتبط با تجارتتان شکست بخورید این است که ندانید برای این که بازاریابی کنید نیز به همان میزانی نیاز به تلاش دارید که برای ایجاد کردن تجارتتان نیاز دارید. بنابراین بهتر است که به خوبی درک کنید که برای بازاریابی کردن نیز به همان اندازه نیاز به تلاش کردن دارید که برای تاسیس کردن یک تجارت نیاز به تلاش دارید. به عبارت دیگر تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا درک بهتری را از چگونگی بازاریابی کردن و تلاش کردن در این زمینه بدست آورید و اهمیتی را که بازاریابی دارد دست کم نگیرید.

51. فراموش نکنید شما به عنوان فردی که می خواهد چیزی را بفروشد باید تمام تلاشتان را بکنید که مخاطبین و افرادی که قرار است از شما خرید کنند شما را "دوست داشته باشند"

 نکته مهم و کلیدی دیگری در این زمینه وجود دارد و آن هم این است که شما برای این که بخواهید کاری کنید که شانستان به عنوان یک فرد بازاریاب برای انجام بازاریابی بیشتر شود باید تمام تلاشتان این باشد که افرادی که شما می خواهید کار بازاریابی را برایشان انجام دهید شما را دوست داشته باشند. به عبارت دیگر در صورتی که شما این شانس را داشته باشید که چنین وضعیتی را ایجاد کنید که آن ها بدانند شما به جای این که یک تجارت باشید که صرفا به خاطر پول درآوردن و منفعت مالی این کارها را می کنید سعی می کنید تا با این افراد دوست شوید و آن ها را به عنوان دوستان خودتان انتخاب کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای این که این کار را انجام دهید به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داد است که انجام دادن این کار به بسیاری از تجارت ها کمک کرده است تا به میزان بسیار بیشتری نسبت به گذشته سودآوری داشته باشند و همچنین تعداد افرادی که به این تجارت ها گرویده اند نسبت به زمانی که آن ها صرفا خودشان را به عنوان یک تاجر که می خواهد پول درآورد معرفی کرده اند به میزان بسیار زیادی افزایش داشته است. شما باید کاری کنید که این افراد احساس کنند که شما صرفا به خاطر این که یک کاسبی دارید با آن ها رابطه برقرار نکنید و این یک نکته بسیار مهم می باشد.

52. انتظار نداشته باشید که ره صدساله را یک شبه طی کنید!

نکته بسیار کلیدی و مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که شما نباید انتظار داشته باشید که ره صدساله را در یک شب طی کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است آن دسته از تجارت هایی که در کار بازاریابی عجله می کنند و فکر می کنند که باید همه کارها را به سرعت انجام دهند شانس بسیار کمتری نسبت به تجارت هایی دارند که با استفاده از برنامه ریزی های درست کار می کنند. به عبارت دیگر در صورتی که شما تمام تلاش خودتان را بکنید برای این که با استفاده از یک برنامه ریزی مناسب کار را به پیش ببرید می توانید شانس بسیار بیشتری نسبت به زمانی داشته باشید که برای این که به هدف هایتان در بازاریابی برسید بسیار عجله کنید چون در حالت دوم امکان موفقیت شما به میزان بسیار زیادی پایین می آید. علت این موضوع این است که کار بازاریابی نیز درست مانند کارهای دیگر نیازمند برنامه ریزی هایی طولانی مدت است و شما نمی توانید انتظار داشته باشید که در این کار ره صدساله را یک شبه طی کنید و باید از ابتدای کار برای ادامه کارهایی که می خواهید انجام دهید به خوبی برنامه ریزی داشته باشید و قدم به قدم به سوی موفقیت پیش بروید.

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 13
:: بازدید ماه : 441
:: بازدید سال : 1180
:: بازدید کلی : 5680